torsdag 7 januari 2010

När det otänkbara slår till!!

Efter att ha fått ett väldigt trist besked igår kväll, så har mina tankar farit runt en hel del. Det är dags att ta vara på den tid man har här på jorden och sluta gnälla över minsta småsak. Det kanske var detta som behövdes för egen del. Mina problem är en piss i havet jämfört med min väns.
Det är hög tid att tänka över och att göra något åt mitt leverne, rökning, övervikt och slöhet. Att själv se till att jag mår bra.
Jag har ju satt barn till världen och har ett ansvar över henne. Dessutom är jag ensamstående.
Man vet inte vad som sker från en dag till en annan, rätt vad det är så slår det otänkbara till. Jag menar inte att man skall gå och vara rädd, men man kan ju förebygga en hel del tror jag.
Livet är kort och det gäller att göra rätt prioriteringar och anamma det som ger en glädje och meningsfullhet. Ta hand om er och varandra!! Bless

Min vän, du är i mina tankar. Love U

2 kommentarer:

  1. Kloka ord av en klok kvinna!!!! Vår gemensamma vän...VI täker på dej......

    SvaraRadera
  2. KRAM från mamma

    SvaraRadera