onsdag 17 mars 2010

Jag brinner....


Sorry att jag inte bloggar så mycket just nu....men Iám on fire!!Har träffat någon som vänt upp o ner på hela min tillvaro, vilket ni förmodligen redan förstått.Man blir ju så fånigt patetisk i detta tillstånd.
Men det är ljuvligt,förjävligt,underbart,hemskt och så förbannat fantastiskt.Jag tappar saker, backar på bilar,dagrömmer och fånflinar för mig själv.Förälskelse måste vara ett psykotiskt tillstånd av värsta art.
Min dotter tycker det är toppen, hon har inte sett sin mor leva upp på det här viset någonsin.
Jag trodde aldrig att det skulle hända, men det gjorde det.Det fantatstiska är att det är ömsesidigt och för första gången i mitt liv så är det kärleken som råder och inte rädslorna.


Bless

5 kommentarer:

  1. Min lilla KULLA! Om dina vänner är intresserade, så kan jag berätta att det är inte ett dugg bättre i min värld. Jag kör till fel adresser med kunder som jag kört i femton år... Jag glömmer bort att diska... i flera dagar ibland. Jag kan inte sova ordentligt på nätterna, vaknar flera gånger varje natt, och dyker på telefon för att se om du ringt... Mina kollegor frågar vad det är som är så roligt, du flinar så fånigt... Jag går och räknar minuter till nästa gång vi ska träffas... Jag hatar att vara i så "hjälplöst" skick, men jag älskar känslan, och vill inte vara utan den för allt i världen

    SvaraRadera
  2. så underbart o fantastiskt Marie. Det är det här som är livet men tyvärr inte alla förunnat att få uppleva. Du Dick - så fint skrivet av dig. Men se för f.n till att köra min syster hem till rätt adress för hon varken ser eller hör ordentligt :)

    SvaraRadera
  3. Så glad för din skull syster! <3

    SvaraRadera
  4. Du är så väl värd det här Marie!!
    Lycka till med allt. Kram

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att höra/läsa! Om det är han som skrivit den första kommentaren så verkar han dessutom vara ganska rolig. ha ha... Lev väl och lev varje dag. Vi hörs / D

    SvaraRadera