tisdag 15 december 2009

Expedition Robinson



Jag älskar att titta på Expedition Robinson, se hur dessa positiva varelser förvandlas till primitiva reptiler. Det är mycket intressant att se hur gruppsykologin fungerar, genom pakter, skitsnack, och brist på mat och sömn. Att dom står ut med det blöta, sandiga helvetet? Dessa småkryp som biter dom både här och där. Usch!!
Alla personligheter kommer fram på både gott och ont. En del går ut hårt och andra är mer laid-back, jag tror mer på det senaste för det verkar funka om man ser till de senaste omgångarna.
Tävlingarna tycker jag är relativt ointressant. Eftersom jag inte är en tävlingsmänniska. Jag anser att det är enbart ett psykologiskt experiment.
Själv hade jag legat apatisk i fosterställning och skrikit efter pizza.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar