torsdag 17 december 2009

SMILE



Hej!!
Idag har det bakats och vi har klätt julgranen.Vi lyckades i år med.
Detta året har verkligen varit upp o ned för mej personligen, men jag försöker se ljust på tillvaron.Jag tänker på de människor som är hemlösa,och de människor och djur som har det svårt i tillvaron.Unga som gamla.
Vi har åtminstone tak över huvudet!!!
Varje gång jag åker till en storstad så köper jag tidningarna som de hemlösa säljer,vi brukar snacka en stund!!Det är alltid lika trevligt. Om jag bodde på en större ort skulle jag absolut vilja jobba ideellt på något ställe för utsatta personer.
Lyssna på den vackra låten jag har lyckats pillra dit!!
Fridens liljor gott folk!!

2 kommentarer:

  1. Hej Marie, jag tycker att du är sååå duktig...kram på dig. Helena

    SvaraRadera
  2. Den låten går varm i min mobil dessa dagar =) KRAMIS

    SvaraRadera