tisdag 1 december 2009

Jag ska bli....

detektiv!!Hahahahaha
Ringde ETT samtal och hamnade hos min lilla smitare, han var inte kaxig kan jag säga!!Han erkände och talade även om namnet på sin lilla kompanjon. Jag talade om att det skulle få följder, men han ville att vi skulle lösa det på annat vis. Har inte bestämt mej ännu, men han ska få svettas ett tag.
Nu ska jag kramas lite med Tessie, det är mammas goa hund som jag har hand om några veckor för att hon löper.Det är världens goaste hund, så kelsjuk och snäll.
För övrigt så hoppas jag att det blir mycket snö snart så man slipper detta mörker.
Fridens liljor gott folk!!

4 kommentarer:

  1. Bra Marie...på dom bara!!!

    SvaraRadera
  2. Haha.. det är bra Marie... ge dem bara.... Då gör dom inte om det nästa gång! :-)

    SvaraRadera
  3. Suveränt!...hmm det ordet har inte använts på länge

    SvaraRadera