söndag 20 december 2009

Jag är så glad...

att min mormor kom hem till jul.Hon har varit bortrest ett bra tag och meningen var at hon skulle vara borta över jul.Men hon kom hem och vi är så glada över det.
Igår hade vi Engelsk jul hos mamma, som är gift med en engelskman.Han och hans vän Andy lagar världens brakmiddag varje jul.Vi hade kanontrevligt, brosan och syrran var också med. Många härliga skratt och torr humor.NICE!!
Idag snöar det och det är bra, för en vit vill jag ha. Hoppas ni alla mår fint.
Kramiz

Min älskade mormor!!

Livets goda

Gofisen Ludde

Björn och bror Danne

Sötnosar!!

Mums!!

Paketöppning

Peta näsan går också bra.

Jag e söt...

och jag med..

gofis

5 kommentarer:

  1. Vad skoj för er Marie. Och vad Miranda har blivit stor, det är verkligen en superfin tjej du har!!
    Hoppas ni får en bra fortsättning på julen som redan har startat för er.

    Kramar i massor

    SvaraRadera
  2. Oj va fina bilder:) Du fick in dom till slut alltså...

    SvaraRadera
  3. javisst var det gott och trevligt
    KRAM från mamma

    SvaraRadera
  4. TACK Marie ;-)

    SvaraRadera
  5. Vad Miranda är lik dej!

    SvaraRadera