onsdag 4 november 2009

Hur bra är du i sängen....


Vilket djur är du?Vilken last-typ är du?Dessa briljanta frågor matas vi med varje dag genom media.Hur fan ska man kunna mäta det??Nej..jag har inte fastnat i något kvantitativt tillstånd för er som undrar.Jag börjar tröttna på dessa undersökningar, och jag funderar på vad det är som driver oss att göra dom, för tydligen så håller vi på med det.Jaq har själv gjort patetiska quiz på fejjan....Vilken pizza är du??Vilken frukt är du?Hallå??
Köper söndagsbilagorna och dessa meningslösa undersökningar följer med.
Idag ska man vara smal, stark, smart, social och duktig för då är man "normal", men vad är normalt egentligen?Får man någon bekräftelse på att man är en "normal" människa genom dessa genomtänkta tester?Är det kul med dessa undersökningar....vad tycker ni?

KOMMENTERA MERA!!

Synd att Mora förlorade ikväll, men man kan ju inte vinna jämt!!Fridens liljor gott folk!

1 kommentar:

  1. Jag håller med dig på sätt o vis, om man ska riktigt analysera vad de olika quizen står för. Men jag har tagit dessa quizer för vad dom är, barnslig underhållning!!! ...och jag har skrattat högt många gånger ska jag erkänna.
    ......och om man då tänker efter.....vet flera som skrattat högt efter löjliga frågeställningar o svar...då fyller dom ju ett gott syfte??!!! Eller??!!

    SvaraRadera