tisdag 3 november 2009

Intressant att..


starta blogg.Man gör det inte på en pisskvart, men kul är det!!Det är ett riktigt skitväder ute och det känns i hela kroppen.Har inte varit utanför dörren idag.Går i mina tankar och funderingar, får liksom inte någon input.Får skylla mej själv eftersom jag inte går utanför dörren.Körde taxi helgen, det var riktigt trevligt men jag fick även smaka på den sorg och saknad som både jag och andra känner efter en viss person. Var och tände ljus på graven.
Det vissla till här på eftermiddagen..då min hormonstinna pre-tonåring Miranda svischade in.Där kan man snacka om höga berg och djupa dalar.TÄNK om hon visste vad hon ska gå igenom här i livet.
Gjorde rostade rotfrukter och grillad karrébit till middag...MUMS!!Det föll min dotter i smaken iaf.
Ikväll blir det Desperate Housewifes och hallonpaj till det!Skriver mer imorgon
Puss på er!!

Här får ni en härlig höstbild som Miranda har tagit!!



2 kommentarer:

  1. Vilken fin bild, va duktig hon är!:)

    SvaraRadera
  2. Go Majsan, Go!!
    Ska m spånning följa din blogg!
    KRAM!

    SvaraRadera