söndag 29 november 2009

Advent...



Jaha, då är det första advent återigen!!Tycker tiden går så himla fort.Har jobbat hela helgen så jag har inte fått fram stakarna ännu...tar det i veckan!!Men det är så vackert när man ser alla pyntade gårdar och fönster.
Igår var det en pisskväll på taxi, fick min andra springnota på alla år jag kört.Två killar som lurade in mej på en väg som jag knappt kunde ta mej någonstans, sen stack dom.JÄVLAR vad arg jag vart.....men jag kommer att känna igen dom.Säger bara: You can run but you can´t hide!!
Idag ska jag och Miranda börja sjunga i kör,det ska bli riktigt skoj faktiskt. Sedan blir det en god middag med goa tjejer.
För övrigt tycker jag att ni ska läsa http://www.leifgwpersson.se om SD:s tjuvknep med statistiken.Intressant kan jag säga.
Ha en fin adventsöndag!Bless

3 kommentarer:

  1. att sjunga tillsammans i kör är befriande o riktigt roliigt!!! ha så jäkla skoj!!!!
    kraaaaaaam!!

    SvaraRadera
  2. Smart att köra en springnota i Mora... NOT! Jag hoppas att du möter dem någon mörk kväll bakom kyrkan... ha ha ha ha...

    SvaraRadera
  3. Det hoppas jag med Danne!!Kramiz

    SvaraRadera